STEINEL L15-sensor utendørs vegglampe

8505279X
STEINEL L15-sensor utendørs vegglampe svart
STEINEL L15-sensor utendørs vegglampe svart
STEINEL L15-sensor utendørs vegglampe svart
  • STEINEL L15-sensor utendørs vegglampe svart
  • STEINEL L15-sensor utendørs vegglampe svart
  • STEINEL L15-sensor utendørs vegglampe svart

* Required Fields

A++
Fra  kr 546,00
Inkl. mva Ekskl. mva ekskl. leveringskostnader

Dette produktet er dessverre utsolgt

Less than 15 items available
  • 60 dagers åpent kjøp
  • Betal med klarna
Del:

Produktdetaljer

STEINEL

STEINEL L15-sensor utendørs vegglampe

Artikkelnummer8505279X
ProdusentSTEINEL
Særegenheter5 års garanti fra produsenten på XLED Home LED-spot, 3 års garanti fra produsenten på lamper
EnergiklasseA++

Produktbeskrivelse

Nostalgisk og moderne teknologi - utendørs vegglampe L15


Formen på vegglampen L15 tilsvarer en klassisk vegglanterne. Med valgfri lyspære kan L15 bli et ekte designstykke. Registreringsområdet kan enkelt tilpasses omgivelsene takket være sensorens store svingradius på 90° og dekningsmulighetene for enkeltsegmenter.

– registreringsvinkel: 180°

– rekkevidde: maks. 10 m

– skumringsinnstilling: 2 – 2000 lux

- tidsinnstilling: 8 s – 35 min

- monteringshøyde: maks. 3 m

Energiklasse

A++ A+ A B C D E

Våre anbefalinger til deg
    Questions about products? Want lighting planning? Our lamp world professional team is happy to help.
    Har du spørsmål?

    Vi hjelper deg gjerne. Ma. til fr. 09:00 – 17:00.

    Spørsmål & svar (9)

    How long before the white will dicolour over time in direct sunlight ? Will it turn yellow or just fade ?

    AJ1 siden 4 år
    vis 1 svar

    Hi AJ1,

    Thank you for your query. This wall light is especially manufactured for outdoor use. The materials are weatherproof and long lasting. To retain the condition of the light please clean the plastic frequently, but only with water. Cleaners are often too aggressive and could harm the finish of the material.

    Kate from lights siden 4 år

    can i switch this on and off using a switch that is in place or does it just need power to it

    geeee siden 4 år
    vis 1 svar

    Hello geeee,

    Thank you for your query. This light cannot operate on a switch. It simply needs a connection to the mains, and movement to trigger it. You can adjust the time the light stays of for from 8 seconds to 35 minutes.

    Kate from lights siden 4 år

    Can I put a LED clear white 4000k bulb in this please? If so, do you sell them ? Thank you 

    Straz siden 3 år
    vis 1 svar

    Hi Straz,

    Thank you for your query.

    Yes, you can actually install any luminous colour bulb you choose, as long as it is an E27 base type and consumes 60W or less. You can find these on our website using the luminous colour filter under LED Light Bulbs.

    Kate from lights siden 3 år

    Kundeomtaler (9)

    Authentic Reviews
    STEINEL L15-sensor utendørs vegglampe

    STEINEL L15-sensor utendørs vegglampe

    3.9 (9 Anmeldelser)
    5
    5
    4
    2
    3
    0
    2
    0
    1
    2
    Gjennomsnittlig kundevurdering
    Kvaliteten
    4
    Lys
    3.4
    Montasjen
    1

    Outdoor wall light

    Sharron Christine siden 2 måneder

    Wall light works perfectly, was easy to install and appears good value...

    Wall light works perfectly, was easy to install and appears good value for money. Only ctrisism was the length of time it took to arrive - about 3 weeks.

      Vis omtale
      • Bekreftet kjøper

      Font door light

      Ian Sewell siden 28 dager

      Good quality lamp with a great sensor. Easy to fit and adjust to suit ...

      Good quality lamp with a great sensor. Easy to fit and adjust to suit your needs

      Vis omtale
      • Bekreftet kjøper
      Kvaliteten
      5

      outdoor wall lantern

      J L A B siden 11 måneder

      The light stays on all the time. all adjustments were tried. The item ...

      The light stays on all the time. all adjustments were tried. The item was kindly replaced but that was just the same so I had a refund.

      Vis omtale
      Kvaliteten
      1
      Lys
      1
      Montasjen
      1

      Hi JLAB,

      Thanks for taking the time to review, even though the product didn't work out for you. We're so sorry to hear that and have taken the feedback into account. We really appreciate you making use of our service team too, all the best!

      siden 10 måneder
      ajk siden 3 år

      The light itself is fine unfortunately I could not undo the screws to ...

      The light itself is fine unfortunately I could not undo the screws to fit the bulb. It has now been a week now and I am still waiting for return address labels. This I find ridiculous for I understand that before I get a replacement you need to have the faulty one before you send.

      Vis omtale
      Kvaliteten
      4
      Lys
      4

      Hi ajk.

      We would like to thank you for taking the time in providing us with your valuable feedback. We are sorry to hear that you encountered difficulties with the assembly of the light.

      With regards to the request of the returns label, it was provided to your email address on the very same day the request came through. We do apologise if the email did not arrive within your inbox. Our customer service has contacted you once again via email with a secondary returns label after receiving the notification that you have not obtained the first label.

      As for you having to return the item ahead of time before the replacement can be dispatched is our standard company policy. This was implemented due to the fact that in the past we did send the replacement ahead of time however people simply did not return the faulty light, resulting in us not being able to establish the real fault of the item which possibly could have help us in improving the item for future use.

      Once again we are sorry that the purchase did not work out this time however we will be more than happy to welcome you back in the near future.

      Your Lights Team

      Your Lights Team siden 3 år

      Bought as a replacement for current - but then not

      SM1 siden 2 år

      Received in good time however the current installation was repaired so...

      Received in good time however the current installation was repaired so this light was not needed. Good service from lights.co.uk for returning the item.

        Vis omtale
        • 425 000 produkter på lager
        • 60 dagers åpent kjøp
        • Topp kundeservice og eksperthjelp
        23 96 04 30 Service

        Mandag til fredag
        09:00 - 17:00