Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm

(2)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
2
9626194
Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
  • Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
  • Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
  • Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
  • Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
  • Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
  • Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
  • Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
  • Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
  • Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm
Veil. pris kr 4 799,00 Special Price kr 2 999,00
-37 %
(2)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
2

På lager

Leveringstid: På lager. 5-8 virkedager

  • Gratis levering
  • 30 dagers åpent kjøp
  • Betal med klarna
Del:

Kommersielle og gjentagende behov? Større prosjekt?

Kontakt bedriftskundeteamet

Produktdetaljer

Lindby

Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm

Artikkelnummer 9626194
Merke Lindby
Materiale jern, glass
Farge svart, krom, kobber, gull
Fatning E27
Lyskilde 4 x 60 W
Dimbar Ja
Dimmer Følger ikke med
Lengde (i cm) 102
Bredde (i cm) 18
Oppheng (i cm) 150
Spenningstilførsel i volt 230
Spenningsforsyning i volt 230
Kapslingsgrad IP20
Isolasjonsklasse I
Lyspære inklusiv Nei

Produktbeskrivelse

Tallinn hengelampe – blank lampeskjerm i tiltalende farger


Tallinn hengelampe skiller seg ut med sine fargerike lampeskjermer. Hver lampeskjerm har en annen trendfarge. Til tross for de forskjellige fargene er det helhetlige bildet harmonisk. Grunnen til dette er den blanke overflaten. Alle lampeskjermene er slik, noe som gjør dem svært komplementære.

For den ideelle lysfordelingen har lampeskjerme satinert glass. Glasset avgir lyset og fordeles jevnt i rommet.

Nedlastinger:

Har du spørsmål?

Vi hjelper deg gjerne. Ma. til fr. 09:00 – 17:00.

23 96 04 30 Produktspørsmål
Våre anbefalinger til deg

    Spørsmål & svar (1)

    Are these lights extendable/retractable to shorter lengths or just a standard length? 

    Jem siden 2 år
    vis 1 svar

    Hello,

    The suspension can be individually adjusted during assembly. To do this, the lines are drawn further into the canopy and shortened there. Please pay attention to a professional installation.

    Charlotte from Lights siden 2 år

    Kundeomtaler (2)

    Authentic Reviews
    Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm

    Lindby Tallinn hengelampe, blank skjerm

    1
    5
    0
    4
    0
    3
    0
    2
    0
    1
    2

    Quality not as expected for the price.

    Dan49 siden 9 måneder

    These lights could look really nice but the quality of the finished pr...

    These lights could look really nice but the quality of the finished product is actually quite poor. The film that covers the shade to provide the different colours has got very small pinholes in it so when the light is on it shines through the holes. Also the clear part of the shade is of poor quality and impossible to get a nice clean shine to it so it looks more like a plastic water bottle. Lastly the shades themselves are all warped so they don't hang correctly and line up in a straight line...All in all not worth the price.. Returned for a refund.

    Vis omtale
    • Bekreftet kjøper
    Kvaliteten
    1
    Lys
    3
    Montasjen
    2

    Hello Dan49,

    Thank you for your review as we always appreciate feedback from our customers to help other customers with their lighting choices.

    We are sorry to hear that you were not happy with this light and that the replacement order was cancelled due to the delivery time. Your feedback is very valuable and will be passed on to the manufacturer for future consideration.

    Please feel free to contact our Customer Service department via email or phone if you have any questions and for any further technical advice as we are always happy to help.

    Best regards,

    siden 9 måneder

    Hanging light

    Gazza76 siden 12 måneder

    Very poor quality glass shades are all damaged...

    Very poor quality glass shades are all damaged

    Vis omtale
    • Bekreftet kjøper
    Kvaliteten
    1
    Lys
    2
    Montasjen
    1

    Hello,

    thank you for sharing your opinion about the product.

    We apologies for the damaged lights. We will pass the information to the manufacture as we want to provide our customers with good quality only. To find out if a replacement or a refund is possible, please contact our customer service.

    siden 12 måneder
    • 1 200 000 produkter på lager
    • 30 dagers åpent kjøp
    • Topp kundeservice og eksperthjelp